Rendelés menete és GYIK


Cégünk, a Morello 2006 Kft. hivatalos magyarországi Zumbawear® disztribútor.

Honlapunkon mindig az aktuális készletet és árakat látod és ezen felületen elektronikus módon tudsz rendelést leadni.

 

Az áruházban belépés vagy regisztráció nélkül is szabadon böngészhetsz, válogathatsz, minden szükséges információ korlátozás nélkül rendelkezésedre áll.

A kosárba beteheted a termékeket, onnan törölhetsz. A rendelés elküldésének feltétele a regisztráció, és hogy az adatlapodon a szállításra, fizetési módra vonatkozó részeket hiánytalanul kitöltsd.

FONTOS! Csak hiánytalanul kitöltött adatlap esetén enged a rendszer rendelni!

 

A feltüntetett árak bruttó – 27% ÁFA-val növelt egységárak magyar forintban. Csomagolási költséget nem számolunk fel.

 

A szállítási díjakról az ÁSZF-ben (1.11. pont), a szállítási feltételek menüpontban, illetve a szállítási mód kiválasztása során folyamatosan tájékozódhatsz, de kicsit lentebb ebben a menüpontban is megtalálod.

 

Az áruházban kizárólag elektronikus úton lehet vásárolni. A rendeléshez vagy be kell lépned felhasználóneveddel és jelszavaddal, vagy regisztrálnod kell. A regisztráció során csak a rendelés feldolgozásához és a szállításhoz szükséges adataidat kérjük. Az adatokat az ÁSZF-ben található Adatvédelmi Tájékoztató szerint tároljuk és kezeljük. Kérésedre véglegesen töröljük azokat.

 

A rendelés elküldése előtt lehetőséged van kiválasztani a szállítási és fizetési módot,  az adatokat áttekinteni, módosítani, és a rendeléshez megjegyzést fűzni. A tovább gombra kattintva tudod rendelésedet rögzíteni. A rendelés rögzítése után az ablakban megjelenő szöveget kérjük olvasd el, majd kattints az elfogadom vagy elutasítom gomb valamelyikére!

 

A shopban megjelenített képek a digitális fotózás sajátos tulajdonságai, és a monitorok egyedi beállításai miatt, színekben némileg eltérhetnek a valóságtól!

 

A rendeléseket munkanapokon 8-15 óra között dolgozzuk fel. A rendelés leadásakor küldött  automatikus e-mailen túl a feldolgozás tényéről újabb elektronikus levelet kapsz.

 

FONTOS: a program naponta többször kerül frissítésre, de előfordulhat, hogy egy időben több rendelés fut be ugyanarra a termékre és készletprobléma léphet fel! Erről természetesen értesítünk, és egyeztetünk Veled.


A kosárba betett – de meg nem rendelt – termékek kilépés után elvesznek, és nem kerülnek feldolgozásra!

 

Amennyiben rendelésedet hibásan adtad le, kérünk, hogy haladéktalanul tudasd velünk e-mailben vagy telefonon. Minden esetben igyekszünk rugalmasan és megelégedésedre elvégezni a módosításokat.
Ha saját hibánkból pontatlanul teljesítjük rendelésed, az áru cseréjének, visszaszállításának, esetleges pénzvisszautalásnak a költsége minket terhel.

 

Szállítás:

    Cím: 1204 – Budapest, Székelyhíd u. 24/B., +36 1 283-0966
    E-mailben jelezzük, mikortól veheted át a csomagot.

 

 

Szállítás - Trans-o-flex futárszolgálat az ország bármely pontjára:


Trans-O-Flex Ügyfélszolgálati telefon: +36 1 8 777 400; +36 1 8 777 444
E-mail: ugyfelszolgalat@tof.hu

 

Utánvét esetén, a munkanapon 12 óráig beérkező megrendeléseket még aznap eljuttatjuk a futárszolgálathoz, melyet a futárszolgálat a következő munkanapon az ország teljes területén házhoz szállítja 8 és 17 óra között. Fizetni készpénzben, átvételkor a futárnak kell.

Utánvét 12H extra esetén az normál utánvéttel azonos módon, de még 12 óra előtt szállítja ki csomagod a futárszolgálat.

Előreutalás esetén a rendelt árut az utalás számlánkon történő érkeztetése után adjuk át a futárszolgálatnak. Amennyiben az utalás fél 12-ig megérkezik, még aznap, amennyiben később, akkor a következő munkanapon.

Csere-visszáru szolgáltatásunk gyors, költség- és időhatékony. A futár egy időben viszi a csereterméket és hozza el a cserélendő terméket.

 

A kézbesítés napján a futárszolgálat a regisztrációban megadott telefonszámodra SMS -t küld a kiszállítás tényéről, illetve e-mail címedre egy bővebb tájékoztatást, mely tartalmazza a címzést, az esetleges utánvét értékét, a csomagszámot, és a futár telefonszámát is. Ezen információk alapján - amennyiben szükséges -, közvetlenül tudod felvenni a kapcsolatot a futárszolgálat munkatársával.

 

A futárszolgálat a kézbesítést két egymást követő munkanapon kísérli meg. Amennyiben az első kézbesítési kísérlet nem vezetett eredményre, a futár a regisztrációban megadott telefonszámon felveszi a kapcsolatot Veled és egyeztet a másodszori kézbesítés időpontjáról. A második kézbesítési kísérlet sikertelensége esetén a futárszolgálat a csomagot visszaszállítja a feladóhoz.

A kézbesítés 08.00-17.00 óra között történik, ezért magánmegrendelés esetén szállítási címként célszerű a napközbeni, munkahelyi címet megadni, de ebben az esetben kérjük ügyelj, hogy a saját neved mellett a cég, vállalat nevét is add meg.

 

Szállítási díjtáblázat (50.000 FT érték alatti vásárlás esetén):

utánvét esetén HUF 990.-

utánvét 12H extra esetén HUF 1.700,-

előreutalás esetén HUF 990.-

csere-visszáru HUF 1.600.-

 

Szállítási díjtáblázat (50.000 FT érték feletti vásárlás esetén):

utánvét esetén díjmentes

utánvét 12H extra esetén HUF 700,-

előreutalás esetén díjmentes

csere-visszáru HUF 600.-

 


Személyes átvétel

Ingyenes személyes átvételre telephelyünkön van lehetőség kedden és csütörtökön 8:00 – 15:00 óra között (Cím: 1204 – Budapest, Székelyhíd u. 24/B. Telefon: +361/283-0966), vagy az előre meghirdetett ZUMBA Oktatóképzéseken és Zumba Shop kitelepüléseken.

 

A rendelés feldolgozását igazoló e-mailben jelezzük, hogy mikortól veheted át a csomagot. Ebben az esetben vagy előre utalod a csomag árát, vagy helyben fizeted készpénzben.
Az átvételre 14 napod van, a rendelést a határidő letelte után töröljük, az árut visszatesszük a készletünkbe!!!

 

ZIN KEDVEZMÉNYEK: Kedves ZIN tagok! A programban belépés nélkül a teljes árakat láthatjátok. Amennyiben a zumba.com oldalon használt felhasználónevetekkel és jelszavatokkal regisztráltok és léptek be oldalunkra - a rendszer automatikusan ellenőrzi tagságotokat, és már a ZIN kedvezménnyel csökkentett árakat láthatjátok. A visszaigazolásban az effektív fizetendő árakat fogjátok látni. A rendelés feldolgozásakor ZIN tagságotokat mi már NEM ellenőrizzük

 

ELŐRENDELÉS
Ha esetleg nem találod meg nálunk a kívánt terméket, lehetőséged van előrendelést előrendelést leadni emailben, illetve használd ki az előrendelés mappába feltöltött termékek online rendelési lehetőségét!

Ebben a kategóriában a termékleírásban a „megrendelésre” megjegyzést találod. A következő import alkalmával a kért terméket behozzuk Neked.  Import egy hónapban kétszer érkezik. 
 

EGYÜTTMŰKÖDÉS ZIN TAGOKKAL:
szeretnénk, hogy egyre több eseményre jusson el a Zumba Shop. Keressük ZIN tagok együttműködését. Kérlek, hogy ha érdekel, vedd fel a kapcsolatot Sänger Vikivel az alábbi email címen: info@morello2006.hu

 

CSERE-VISSZÁRU:
ha a megrendelt termék mérete nem jó vagy a termék nem az elképzeléseidnek megfelelő és ki szeretnéd cserélni, kérjük, hogy az alábbi módon járj el: